Isteri Zairil mengaku video intim itu adalah suaminya Zairil?

Posted on Updated on

ya isteri sy.jpg

GEORGETOWN, 9 Mac: Ahli Parlimen Bukit Bendera Zairil Khir Johari menyifatkan dakwaan dirinya menari dengan seorang wanita sebagai mengarut.

zairil nafi.jpg

Beliau menjawab video 15 saat memaparkan seorang lelaki berkaca mata menari dengan seorang wanita tersebar di media sosial.

“Bukan saya dan ia mengarut, setiap hari pasti ada cerita tentang saya. Tidak pernah berhenti,”” katanya seperti dilaporkan mStar Online semalam.

Namun hari ini video part 2 berdurasi 12 saat menunjukkan wajah Zairil dan wanita yang pernah digosipkan dengan Zairil iaitu Dyana Sofya calon wanita DAP Teluk Intan.

Walaupun Zairil telah membuat penafian video yang pertama namun netizen percaya lelaki dan wanita itu adalah Dyana dan Zairil. Ini sekaligus mengesahkan hubungan mereka selama ini sehingga perlu menghantar Dyana ke luar negara untuk belajar yang dikatakan mengandung anak Zairil.

dyana dan zairil.jpg
Cermin mata, Jam tangan, kasut dan rambut mengesahkan Zairil dan Dyana

Sumber rapat dengan isteri Zairil mengesahkan lelaki dalam video berpelukan mesra dan menari adalah Zairil suaminya.  Kisah skandal Zairil dengan Dyana serta beberapa wanita termasuk wartawan suatu ketika sudah menjadi sinonim dengan Zairil.

“Saya dah malas fikir hal ini sebagai isteri Zairil siapa tak kecewa. Semua wanita di luar sana pasti kecewa. Apa lagi saya boleh lakukan”. kata  isteri Zairil.

Gambar intim tersebar suatu ketika dulu juga cuba dinafikan oleh Dyana dan Zairil

Mesra dan romantik ciuman Zairil Dyana

Setakat ini tiada laporan polis dibuat oleh Zairil atau Dyana kepada mana-mana pihak yang menyebar video berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Georgetown, Asisten Komisioner Mior Faridlatrash Wahid berkata, pihaknya tidak perlu melakukan siasatan berhubung perkara tersebut.

“Ia hanya sebuah video yang menunjukkan seseorang menari dengan seorang wanita,” katanya.

Dyana Sofya Mohd Daud bekas Setiausaha Politik Lim Kit Siang  sehingga hari ini belum membuat kenyataan menafikan video yang tersebar.

4 thoughts on “Isteri Zairil mengaku video intim itu adalah suaminya Zairil?

    Siapa Wanita Bersama Lelaki Mirip Zairil Itu ? said:
    March 9, 2017 at 8:37 pm

    […] Selanjutnya, sila baca “Isteri Zairil mengaku video intim itu adalah suaminya Zairil?” […]

    Like

    […] “Saya dah malas fikir hal ini sebagai isteri Zairil siapa tak kecewa. Semua wanita di luar sana pa…. kata isteri Zairil. […]

    Like

    Mat Piah Teh Deris said:
    March 10, 2017 at 5:34 pm

    Klu PDRM berpendapat xperlu menyiasat gambar dlm video, mgkn dakwaan berikut yg teleh dipaparkan dan diketahui umum ini punya unsur2 jenayah @sumbang mahram yg tentunya boleh melibatkan polis juga Jabatan Agama Islam?..

    C&P: Walaupun Zairil telah membuat penafian video yang pertama namun netizen percaya lelaki dan wanita itu adalah Dyana dan Zairil. Ini sekaligus mengesahkan hubungan mereka selama ini sehingga perlu menghantar Dyana ke luar negara untuk belajar yang dikatakan mengandung anak Zairil.<<.

    Like

    […] Isteri Zairil mengaku video intim itu adalah suaminya Zairil? […]

    Like

Leave a comment