SELEPAS PERSOAL MAJLIS PRESIDEN KINI ANINA UGUT BUKA RAHSIA MUHYIDDIN PULA

Posted on Updated on

anina-ugut

Selepas dipecat Khairuddin menggasak Muhyiddin disusuli Anina mempersoalkan keputusan Presiden yang sengaja menjatuhkannya. Katanya lebih baik Mahathir menjadi Presiden PPBM.

Majlis Presiden entah bila wujud. “Saya tidak sedar kewujudan majlis ini. Sepanjang pengetahuan saya sebagai antara tujuh orang pengasas PPBM, tidak ada dalam perlembagaan parti menyatakan kewujudan Majlis Presiden. Mungkin ia ditubuhkan oleh Muhyiddin,” Katanya

Terbaru Anina sekali lagi meluah dalam FB seakan mengugut Tan Sri Muhyiddin dan Mukhriz. Barangkali Presiden dan Timbalan sangat mudah tunduk kepada pihak menyerang Anina sehingga kemarahan Anina meluap-luap terhadap Muhyiddin dan Mukhriz.

“Kepada mereka yang begitu ghairah bermain dengan kehidupan seorang ibu kepada 3 srikandi hidup saya ini, saya ingin berpesan. Kuncinya ada pada saya. Anda perlu tahu bahawa sekiranya saya TEKAN butang kunci ini, ledakannya akan menghancurkan semua. Jangan sampai saya fikir anda di atas sana lebih teruk dari apa yang ada di sebelah sinun.”

anina-marah

Anina menyatakan dia ada KUNCI untuk menjahanamkan pihak yang ghairah menyerangnya. Dia ada rahsia yang kononnya boleh menghancurkan Presiden dan pimpinan PPBM.

Apakah Anina akan bertindak membocorkan rahsia parti yang tak sampai 100 hari itu? Apakah rahsia Skandal Seks dengan isteri orang Presiden parti PPBM bakal dibangkitkan Anina?Sama-sama menanti serangan balas Anina.

Hari ini Mukhriz menyelar ada pihak dari dalam dan luar cuba melagakan hubungan beliau dengan Presiden parti Muhyiddn Yassin.

2 thoughts on “SELEPAS PERSOAL MAJLIS PRESIDEN KINI ANINA UGUT BUKA RAHSIA MUHYIDDIN PULA

    […] Sumber : KAMIKAZENEWS […]

    Like

    […] SELEPAS PERSOAL MAJLIS PRESIDEN KINI ANINA UGUT BUKA RAHSIA MUHYIDDIN PULA […]

    Like

Leave a Reply

